Fullt upp

Söndagen innebar fullt upp för mig och pojken min. Lite grejer som skulle fixas inför hockeysäsongen, och dessutom hade ju fotbollslaget hemmamatch på Stadion på kvällen. Vi lämnade lägenheten vid halv två och var inte hemma förrän strax för halv elva igen. Visserligen hann vi med mycket och hade väldigt kul, men hela söndagen försvann.

Ryggen känns äntligen lite bättre igen. Kanske är inflammationen på väg ut från kroppen? Hoppas kan man ju. Jag ska iväg och träna igen i eftermiddag, så vi får väl se hur det känns. I övrigt är det sista veckan nu innan alla på mitt jobb kommer tillbaka, och min sista vecka på nuvarande arbetsplats. Jag fortsätter dokumentera och se till att efterträdaren får en okej start på jobbet.

Och så står ju OS på i bakgrunden, haha! Heja SVT som har kanonbra webbsändningar!

Kommentera

