Svacka

Jag har befunnit mig i en liten svacka sedan i torsdags. Främst har det gällt maten (som inte kontrolleras alls just nu), men till viss del också träning. Mer än två vilodagar i följd har det inte blivit, men jag blir ändå så irriterad på mig själv!

Bloggen är inte heller så rolig just nu, men det tar sig säkert snart. Tills dess får man väl hålla ut. Lite till bara.

3 reaktioner på ”Svacka

  1. Det är bara att hålla ut och försöka hålla sig till planerna trots att man inte är det minsta sugen. Idag har jag haft en bra dag. Nu vänder vi det här! 🙂

  2. Caroline skriver:

    Alla hamnar i en svacka, vet inte om man kan se det som en svacka utan mer som att man är mänsklig.

    Anna, min mobil är inte laddad vet ej vart laddaren är (jobbet säkert).
    När skall vi ses där tycker du?
    Är inne på datan och alla sidor och är startklar för att gå.

Kommentera

