Min utmaning

Jag har nyss varit på ny behandling hos kiropraktorn på World Class. Som vanligt en väl utförd behandling, även om jag fortfarande tycker att det är jätteläskigt när man knäcker ryggen och höftena. Nu är det i alla fall klart att jag byter min personliga tränare till kiropraktorn (som också är utbildad PT), för att få bästa resultat.

Nu gäller det, hörrni. Nytt träningsprogram fem dagar i veckan. NU JÄVLAR SKA JAG BYGGA MUSKLER! Jag är supertaggad, även om fem gånger i veckan troligtvis kommer kännas mycket.

Det är planering som gäller, så att jag inte tappar det här på grund av att jag inte lagat middag eller glömt kläder hemma. Fem dagar i veckan, inga ursäkter!!!

Bildens källa.

Det är hit jag vill. Inga ursäkter, men heller ingen press. Jag ska må bra, jag ska bli stark. Jag ska vara den jag är menad att vara.

3 reaktioner på ”Min utmaning

    • Det är ju det… Hittills har jag ju bara gått på behandling, vilket kostar 400 per gång. Jag vet inte riktigt vad det kommer kosta, men jag gissar ca 500 per gång. :/

Kommentera

