Fixat och donat

Vi väntar på lite folk som ska se fotboll hos oss ikväll. Jag tog tillfället i akt att städa upp lite, nu ser det helt okej ut.

20120806-171856.jpg

Vardagsrummet.

Jag och mannen skulle tränat i morse, men båda var alldeles för slut för att orka. Jag har ju min första session imorgon med nya PT:n, och jag börjar bli stört nervös! Kul och spännande, blandat med lite oro. Hur ska det gå, liksom?

Tills dess laddar vi som sagt med fotboll och så småningom handboll.
20120806-171909.jpg

En reaktion på ”Fixat och donat

Kommentera

