Måndag 6 augusti

20120806-204038.jpg

7 reaktioner på ”Måndag 6 augusti

  1. Sarah skriver:

    Gud vad lite frukost du äter… Du vet att frukosten ska motsvara 20-25% av dagsintaget? Kroppen hinner ju ändå förbränna den!

    • Jag vet vad alla kostråd är, men då jag gått från att inte äta frukost ALLS till att det senaste året göra det till en vana så är jag rätt nöjd. Jag äter vad jag orkar och sedan tar jag gärna ett lite större mellanmål innan lunch.

      Jag hoppas kunna justera det i framtiden så att jag kan öka på frukosten.

Kommentera

