Månadsmätning

Idag är det lite drygt en månad sedan jag började mäta vikten varje dag och dokumentera all motion. Eftersom jag senare idag också börjar med mitt träningsschema tänkte jag att det kunde vara en bra tid att ta lite mått och sånt.

Vad: 47,5 cm (-0,5 sedan senast, -1,5 cm totalt)
Lår: 71 (-4 cm sedan senast, -8 cm totalt)
Stuss: 129 (-0,5 cm sedan senast, -2 cm totalt)
Buk: 129 (-2,5 cm sedan senast, -3 cm totalt)
Mage: 116 (-2 cm sedan senast, -2 cm totalt)
Under bröst: 109,5 (-1,5 cm sedan senast, -1,5 cm totalt)
Arm: 43 (-2 cm sedan senast, -3 cm totalt)
Vikt: -3,7 kg

Hmpf. Jag är jättenöjd med måtten, men när det gäller vikten säger jag bara en sak. Lilla kroppen, det är bäst för dig att det byggs muskler för fullt!

(Man måste nog också ha i åtanke att det är väldigt svårt att mäta på exakt samma ställe varje gång, så ta benmåtten med en nypa salt!)

7 reaktioner på ”Månadsmätning

  1. Grymt! Keep it up!

    Skönt när man börjar gå ner i vikt, men helt plötsligt avstannar det / går upp igen.. Då börjar man tänka ända tills man kommer på… AAAHA! Musklerna ja! 🙂

Kommentera

