Stel

Jag får be om ursäkt för all träningsfokus just nu. Men ni vet ju att bloggen speglar mitt liv, och just nu är de träningen som dominerar både mina tankar och min tid. Eller nja, tekniskt sett är det väl jobbet som tar all fysisk tid, men ni förstår vad jag menar.

Träningsvärken brände redan i benen sedan igår när jag klev in på World Class efter jobbet idag. Skit samma, har jag sagt att jag ska träna, så ska jag träna. En kort uppvärmning på crossen och sedan igång med programmet som jag fått. Det tog lite drygt 30 minuter att genomföra, och sedan lite nedvarvning på crossen igen. Allt som allt 45 minuter. Helt okej tid och oj vad jobbigt det var! Massor med svett och hög puls. What’s not to love?

Bilden är tagen idag, direkt efter träningen när jag precis skulle gå hem. Det syns inte så väl på bilden, men på ryggen är tröjan genomsur och armarna är fulla av blöta fläckar där jag torkat bort svett ur ögonen.

Nu har jag däremot blivit stel, trots stretching. Undrar hur det kommer kännas imorgon då…

 

4 reaktioner på ”Stel

  1. Åh duktiga du!! Vad glad jag är för din skull.Jag önskar jag också skulle ha chansen att komma ut och träna så där! Och vad fin du ser ut! Kram

Kommentera

