Pizza till middag

Japp, det blev pizza till middag, men inte en fettig köpepizza, utan ”hemlagad” pizza. Okej då, jag fuskade lite med deg och tomatsås från Ica.

20120809-181533.jpg

Idag hade jag rökt skinka, purjolök, paprika och ost. Beräknat antal kalorier per bit (det blev 4 totalt): 417 kcal. Helt okej för en pizzabit, för mig i alla fall. Till detta åt jag ruccola och gurka. Mums!

Ingen träning på gym idag, trots inspirationen. Det blev en promenad istället, men det känns bra det också. Gym imorgon igen.

9 reaktioner på ”Pizza till middag

  1. Gott med pizza:) Vi ska äta det imorgon,snart dags att göra degen. Var ju inte alls mycket kalorier för dig i din pizza. Man måste ju få pizza ibland om man gillar det. Skönt med promenad:)
    Ha en bra helg!

  2. Det är så himla gott med hemgjord pizza. Jag kan dock inte fuska för jag är glutenintollerant. Men vi bakar allt och sen brukar vi ha någon chorizo eller salami eller något likande på. Sen champinjoner och ost, tomatsås och så gillar jag med ananas. Bra kcalmängd p bit!

Kommentera

