Matt

Så har man jobbat sista arbetsdagen för den här veckan. Huvudet känns som mos, ända sedan efter lunch har det varit svårt att koncentrera sig. Vi har pratat styrdokument och betyg/bedömning hela dagen, mest i grupper. Urmysiga kollegor, men det tar på krafterna ändå.

Det blev en tur till gymmet efter jobbet också. Uppvärmning som vanligt på crossen, och sedan övningar efter det schema jag fått. Sista övningen fick jag dock avbryta, jag blev alldeles yr och det kändes ett tag som om jag skulle svimma. 45 minuter träning blev det i alla fall.

Resten av kvällen går i sportens tecken här hemma. Först handbollssemifinal och sedan fotboll.

Trevlig fredag på er!

20120810-175932.jpg

9 reaktioner på ”Matt

  1. Marie skriver:

    Du är duktig 🙂 Jag var också iväg en sväng på gymmet idag. Hur länge brukar du värma upp på crossen?! En trevlig fredag och helg..

    • Marie skriver:

      Himmelblå…jag gillar egentligen inte att träna på gym men vad gör man inte för att kanske få bort något kg och nån cm här och där 🙂

  2. Bravo som kämpar på!! Du är så härligt stark, vilken vändning från hur du mådde tidigare. UNDERBART och vad fin du var i utsläppt hår. Sist men inte minst JAAAAAA vi vann!!!!

Kommentera

