Stolt!

Jag är så himla stolt över mig själv (och mannen för all del)! Jag jobbar aktivt för att komma iväg till gymmet minst fyra gånger varje vecka, hittills har det blivit ungefär fem gånger per vecka. Jag gör verkligen alla övningar jag blir tilldelad, och jag verkligen anstränger mig för att bli bättre.

Det går knappt att beskriva hur det känns. För ett år sedan gick jag regelbundna powerwalks, men jag var inte i närheten av att känna mig så ”lätt” som jag gör nu. Med risk för töntvarning: jag älskar att träna!

Bildens källa.

3 reaktioner på ”Stolt!

  1. Underbart! Visst är det en härlig känsla. Vägdag imorgon för min del. Tror inte att det har hänt så mycket, men jag vet ju i alla fall att jag har tränat och kört hårt hela veckan. Och det är ju en vinst bara det. 🙂

Kommentera

