Reality check

Nej, jag kan tydligen fortfarande inte byta storlek på byxor från Lindex (har i och för sig bara kollat där).

Nej, jag är fortfarande inte ens i närheten av att känna mig nöjd med mig eller min kropp.

Nej, jag kommer inte skippa träningen imorgon – det är bara den vägen jag kan förändra mig på!

För övrigt: 19 dagen i rad som jag håller mitt kcal-mål, totalt 36/40 dagar. Sedan min högsta invägning någonsin har jag gått ned 9,6 kg (skitlite egentligen, speciellt när man tror att det är 30-nånting man gått ned. Jag hatar min våg.)

Jag känner mig gnällig och totalt o-kul att vara runt. God natt.

6 reaktioner på ”Reality check

    • Jag satt ett minskningsmål på -0,7 kg per vecka. För mig innebär det att jag kan äta ca 1900 kcal, ganska mycket alltså. Oftast ligger jag dock på 1500-1700 kcal.

  1. Jag tycker du är jätteduktig som kämpar vidare! Och det är rätt inställning också. Jag vet, idiotiskt att vågen kunde visa så mycket fel! MEN 9,6 är ju inte alls lite, det får du inte tro! Det är mer än vad många skulle klara av överhuvud taget

  2. Du är jätteduktig, och en stor inspirationskälla för mig, speciellt när det gäller maten! Det var länge sedan du la upp något recept? Har du några bra helgtips? 😉 KRAM, du är bäst, glöm inte det min kära Kanelpingla!

Kommentera

