Mot helgen!

Först och främst, tusen tack för fina kommentarer! Ni anar inte hur skönt och peppande det är med så många fina människor som bryr sig, och faktiskt tar sig tid att skriva en rad. Stora kramar till er!

Träningen igår blev mycket bättre än de varit de senaste dagarna. Det berodde säkert på typen av övningar (fokus på armar och axlar) vilket i sin tur ledde till att jag inte hade så ont. Dessutom var jag ju fast besluten att göra passet till ett bra pass, där jag verkligen kände att jag tog ut mig! 30 minuter och mängder med svett senare, hade jag bränt bort 640 kcal. *dansar happy dance*

Nu blir det gymuppehåll över helgen. Vi beger oss ner till Småland över helgen. Förhoppningsvis regnar det inte alltför mycket så man kan ta lite promenader istället.

Vad ska ni hitta på helgen?

3 reaktioner på ”Mot helgen!

Kommentera

