Helgen

Helgen har gått riktigt fort tycker jag. Redan måndag imorgon, och massor som ska hinnas med i veckan:

  • Träning må, ti, on, fre, lö och sö. Hm, kanske någon mer vilodag istället.
  • Kostrådgivning
  • Deadline på första inlämningsuppgiften på onsdag
  • Hockey på torsdag
  • Derby på söndag
  • …och så det vanliga förstås – jobb, tvätt, handla…

Imorgon är det dags för ny matkasse igen (vi kör varannan vecka). Det ser helt klart lovande ut när jag kollar på recepten! 🙂

2 reaktioner på ”Helgen

  1. Fullt ös märker jag! Men det kan ha både sina för- och nackdelar. Men jag kan tycka det är skönt att ha fullt upp för då får jag inte lika mycket ”dumma” tankar 😉

Kommentera

