Jaha…

Men åååhhhh! Vaknar upp med massor av slem i halsen och lätt huvudvärk. Alltså, på riktigt? Ska man aldrig kunna bli helt frisk eller?

Jag tränade igår kväll och tyckte att det var segt. Inte så konstigt då, om jag höll på att bli sjuk.

20120915-075623.jpg

I övrigt tänkte jag bara dela med mig av en efter-träningen-bild. Jag börjar så smått få tillbaka kroppsformen igen, tack för det!

Jag och mannen konstaterade igår att jag snart är nere på samma vikt jag var när vi träffades. Det är fortfarande alldeles för mycket, men helt klart ett kul delmål att sikta mot! 🙂

3 reaktioner på ”Jaha…

  1. Men nej, håller du på att bli sjuk. Vad trist!! Jag hoppas att det är ännu bättr eimorgon. Ja men vad roligt att du snart är på samma! Det är ju ett jätteroligt delmål tycker jag =D

Kommentera

