Tidningen Skriva

Vad sur man blir när man skrivit ett helt inlägg och sen försvinner det bara! Ja ja.

Idag var i alla fall första dagen tillbaka på jobbet efter förkylningen. Hur gick det då? Jo, det hostades, harklades och snorades friskt, men överlevde gjorde jag. Tur att det är fredag imorgon dock. Jag är helt slut efter dagen!

20120920-213800.jpg

Annars var dagens höjdpunkt tidningen som damp ned på hallmattan, nämligen tidningen Skriva! En hel tidning med tips, ideér och inspiration för alla oss som älskar att skriva. Det får bli mitt helgmys imorgon nu när jag inte kan gå på fotbollsmatchen.

Åh, det bakas prinsesstårta på TV… Vad sugen jag blir! Nej, ingen tårta här. Marsch pannkaka i säng nu!

Kommentera

