Blir det verkligen bättre?

I dagsläget väger jag ungefär 15 kg mindre än min högsta noterade vikt. Det är tre storlekar på överkroppen och 1,5 på underkroppen. Jag har fått mer definierade muskler (men jag hår lång väg kvar) och mycket bättre ork.

Trots det blir jag fortfarande riktigt däckad när jag är sjuk, precis som jag kunde bli när jag mådde som sämst. Skillnaden är väl möjligtvis att jag då blev sjuk en sådär varannan vecka. Nu är det andra förkylningen i år (den senaste var i februari). Men ändå. Jag är så trött på att snyta mig, hosta slem, inte kunna andas och bli andfådd för minsta lilla.

På måndag har jag ny PT-tid. Jag var helt säker på att jag skulle hinna bli frisk tills dess när jag bokade om tiden i måndags, men nu vet jag inte längre…

2 reaktioner på ”Blir det verkligen bättre?

Kommentera

