Bra humör

Peppar peppar, men jag tror att min förkylning är över! Imorgon blir det lätt träning igen. Som jag har längtat! Och på tisdag kommer lönen också, den har man också längtat efter!

Jag har spenderat söndagen med fina C. Hon bjöd på middag på ett jättemysigt Mongolian BBQ-ställe på Vasagatan. Mycket trevligt och gott. Vi pratade länge, kändes som  om det var hur länge sen som helst som vi sågs.

Nu spenderar jag resten av söndagen med att planera morgondagens lektioner och titta lite på bloopers på Youtube. Jag bara älskar bloopers! Hoppas ni haft en trevlig helg!

4 reaktioner på ”Bra humör

  1. Underbart att du mår bättre 🙂 Nu är det bara att köra på igen alltså, det är så härligt när man varit sjuk och känner att man får komma igång igen =D

Kommentera

