Tiden flyger

Dagarna bara rusar fram, och jag inser att jag inte bloggat på ett tag. Inte för att jag inte vill, utan för att tiden går så himla fort! Jag börjar i alla fall äntligen bli frisk (peppar peppar!). Kanske, förhoppningsvis, hinner jag få in ett träningspass på fredag morgon, innan jag åker till bokmässan, annars får det vänta tills jag kommit hem.

Annars tänkte jag bara visa upp det här fina halsbandet som jag köpte igår. Ugglor är ju på tapeten just nu (har en tröja med en uggla från Lindex sedan tidigare) och jag tycker väldigt mycket om dem. Dessutom tycker jag det passar lite extra bra när man är lärare, för vi är väl alla kloka som ugglor, eller?

20120926-160624.jpg

Det här är egentligen en berlock till ett armband som jag hängt i min nyckelknippa istället. Ni som känner mig vet ju att jag brinner för engelskan och kulturen, så det kändes helt naturligt att ha en del av det med mig överallt. Inget Eifeltorn för mig liksom, jag kör på Big Ben istället!

20120926-160639.jpg

Både halsbandet och berlocken finns på Glitter.

Imorgon är alltså sista arbetsdag på plats för mig den här veckan, tidigt på fredag morgon åker jag till Göteborg för att gå på bokmässan. Jag passar på att ta en hel helg i Göteborg tillsammans med mamma och gudmor. Tjejhelg! Supermysigt och väldigt behövligt.

Innan dess ska jag äta middag och shoppa lite med fina C (ikväll alltså), imorgon är det AW med gamla jobbet och sedan är det ju liksom dags. Jag ska försöka samla på mig lite träningsvilja också, för sen ska här tränas om jag så ska hosta ihjäl mig på kuppen! 😛

5 reaktioner på ”Tiden flyger

  1. Tack för din kommentar! I helgen ska jag allt ta och titta tillbaka om vad jag skrivit för ett par år sen och förhoppningsvis ser jag skillnaden 🙂 Ha en toppenweekend i Göterborg det låter jättekul!

  2. Älskar också ugglor, har faktigst köpe 3 olika storlekar av ugglor från Lagerhause som man kan ha värmeljus i. Tyvärr kan jag inte lägga upp en bild på dem, för det jag har även köpt dem som julklappar. Ha en bra fredag, kram

Kommentera

