Läsa mer

Om man är sugen på att läsa lite mer som jag skrivit finns en gammal blogg här. Du kan också klicka på bilden.

Den bloggen handlar också om min kamp mot ätstörningen, och jag slutade skriva där bara några månader innan jag påbörjade den här bloggen.

Det finns ett arkiv till höger på sidan om man vill läsa tillbaka i tiden.

Update: En liten, liten varning kanske är på sin plats här. Inläggen från slutet av 2010 och framåt är inte alltid speciellt positiva. Det gör nästan lite ont i mig när jag inser hur dåligt jag mådde där ett tag. Samtidigt mår jag väldigt, väldigt bra av att inser hur jag långt jag kommit. Min poäng med det här då? Jo, ta vad jag skrivit med en nypa salt och kom ihåg att det där var då och det här är nu!

Kommentera

