Även de små framstegen

Jag försöker påminna mig lite då och då om att det man gör faktiskt ger någonting. Tillräckligt många små framsteg kommer ju så småningom leda till större saker.

Just nu gläds jag åt:
– att jag äntligen kommit tillbaka in i mina träningsrutiner
– att man börjar så smått se konturer av muskler på mina armar
– att vikten går stadigt nedåt (peppar peppar!)

Bildens källa.

5 reaktioner på ”Även de små framstegen

  1. Det är ju jättebra! Fick med mig en bra sak från Blossoms föreläsning – bättre att vara lite rund och må bra på insdan, än en pommes frites – smal men flottig på insdan. 😀

  2. Härligt!! Bra tips också att fokusera på det de små framstegen. Ett tag skrev jag ner 2 saker varje dag som jag hade gjort bra. Kanke ska jag sätta igång med de igen.

Kommentera

