Dagen efter och viktresultat

Det är klart att PT-timmen igår satte sina spår. Plural. I låren, i magen, i ryggen, i armarna. Det har varit en mindre plåga att röra mig idag, det ska ni veta. Imorgon är det träning som vanligt igen, det ska bli skönt det också.

Fredag betyder ju vägdag, och den här veckan har det gått riktigt bra. -1,9 kg blev det. Mycket av det misstänker jag är vatten, men skit samma! Jag känner mig mindre i alla fall, det är ju det som räknas. Det känslan bekräftades också idag när det blev nya byxor i en storlek mindre än vanligt!

Nya jeans från Lindex.

Så himla härligt att känna sig fin och mindre! Äntligen är motivationen på topp, och (peppar peppar) jag har ett lugn i kroppen med både maten och träningen. Nu hoppas man ju att det fortsätter så ett tag till. Inga viktmål för mig som vanligt, bara att hålla mig till det jag vet fungerar för mig.

Avslutar med jämförande bild. Det är ett år mellan bilderna. Den vänstra är tagen i augusti 2011 och den högra i augusti 2012. Vinkeln är ju inte riktigt samma, men det skiljer i alla fall ca 12 kg på bilderna. En liten skillnad är det i alla fall. 🙂

5 reaktioner på ”Dagen efter och viktresultat

Kommentera

