Utslagen

20121115-171447.jpg

Det är konstigt hur man kan gå från att må jättebra till att bli helt utslagen på mindre än en timma. Det var precis det som hände mig igår eftermiddag.

Strax efter sex börjar jag må illa och en halvtimma senare var magsjukan ett faktum. Olägligt är bara förnamnet. Min mage har krampat så mycket att jag nästan känner av som träningsvärk när jag hostar.

Jag har fått i mig tre skorpor och lite te under dagen, mer får jag helt enkelt inte i mig. Hej då dagens PT-pass. Hej då bakningen. Hej då dopet på lördag?

Den som lever får se. *kryper tillbaka ner under täcket för att hindra feberfrossan*

5 reaktioner på ”Utslagen

Kommentera

