Äntligen fredag!

Gud, dagarna bara springer på! Igår hann jag inte uppdatera på grund av att jag först jobbade på Gymnasiemässan, sedan stressade till jobbet för att jobba sent. När jag väl kom hem däckade jag i princip i soffan.

Dagen har varit ganska stressig idag också, men nu är det i alla fall äntligen fredag! Visserligen ska jag jobba på mässan en stund imorgon igen, men bara halvdag.

20121123-200449.jpg

Glömde väga mig i morse, men skit samma. Träningen går inte alls, eftersom jag är förkyld. Hoppas jag är frisk till måndag när jag har ny PT-tid.

20121123-200601.jpg

Förutom att plugga tänkte jag ägna mycket tid att Keplers nya bok Sandmannen. Bara läst tre kapitel än så länge, men mycket spännande hittills! 🙂

3 reaktioner på ”Äntligen fredag!

  1. Roligt att höra att ni lärare ”orkar” med att läsa när ni kommer hem! Hade annars trott att det blev för mycket av sådant på jobbet, fast annat då! Krya på dig!

Kommentera

