Min stackars klippa

Måndagen är snart över för den här veckan, och jag börjar inse att det inte är så himla många måndagar kvar det här året! Hur galet skönt är inte det? Det skulle blivit min tillbaks-till-gymmet-efter-sjukdom-dag också, men jag är fortfarande seg i halsen och lätt hostig. Dessutom ställde PT:n, och plötsligt blev valet rätt enkelt, hehe.

Här hemma ligger min stackars man i feberfrossa. Det verkar som om magsjukan jag hade tidigare  har slagit till mot honom. Stackarn, han till och med yrar emellanåt. Jag står i alla fall beredd med isvatten och värmande täcken.

Annars kämpar jag mest med sug just nu. Jag vill liksom ha ALLT. NU. Men icke. Ska lura mig själv med citronvatten istället.


Bildens källa.

3 reaktioner på ”Min stackars klippa

Kommentera

