Noll inspiration

Jag har ingen inspiration alls just nu. NOLL. Varken till träning, mat eller något annat. Därför blir inläggen därefter. Jag kämpar jättehårt för att komma tillbaka, men just nu är det supertufft.

Sådär. Nu vet ni.

4 reaktioner på ”Noll inspiration

  1. förstår dig det är mökt och svinkallt ute, vem har motivation då… vill bara vara hemma under täcket och äta lussebulle…. själv ”fuskar” jag mig egenom perioden, fuskar kanske är fel ord… men motivationen är på noll också nu… så jag bara blundar och kör pulver fram till jul och hoppas motivationen kommer tillbaka vid det nya året

  2. Usch jag vet hur det känns och ibland måste det få vara så. Jag är övertygad om att du snart kommer i din inspirationskostym igen och kör järnet men vad du än gör så finns vi här, dina vänner och dina läsare och stöttar dig!

Kommentera

