Ljuset i tunneln?

Det har varit jobbigt ett tag nu, som jag berättat om tidigare. Men nu kanske, kanske börjar jag komma tillbaka till mitt vanliga jag.

20121209-210049.jpg

Igår tränade jag på eget bevåg, och trots att passet var riktigt tungt kändes det bra efteråt. Till och med träningsvärk idag! Jag räknar fortfarande inte vad jag äter, men för första gången sedan mitten av november har jag en vilja att äta bättre. Idag har jag till och med lagat mat två gånger, för att ha tillräckligt med matlådor i veckan.

20121209-210259.jpg

Ett sent möte i fredags, precis innan det var dags att gå hem, genererade mängder med inspiration och glädje. Jag var glad när jag kom hem, och har varit det större delen av helgen. Vinst igår i hockeyn och mysigt adventsfika idag med vänner har varit balsam för en trasig själ.

20121209-210521.jpg

Nu hoppas jag på att orka köra på till jul och MÅ BRA ett bra tag framöver.

2 reaktioner på ”Ljuset i tunneln?

Kommentera

