För ett år sedan

Såhär dags förra året…

  • trodde jag att jag hade gått ned 20 kg (fast det egentligen var närmare 10)
  • satt jag mitt emellan två vänner vars förhållande var destruktivt både för dem och mig
  • Fick vi jullov redan den 16 december (och inte 21 som det är i år)
  • var den ”enda” träning jag gjorde Zumba och powerwalks
  • hade jag haft ett riktigt omtumlande år…

Jag plitar för fullt på nyårskrönikan, och ser till min förvåning att det hänt mer saker i år än jag trodde! 🙂

jan-dec

Januari 2012 kontra december 2012. En viss skillnad tycker jag nog att det är, på kinderna. Sen ser ju inte ni dubbelhakan här, men den har garanterat blivit mindre!

Kommentera

