Julledigt

Jag har två träningstillfällen kvar den här veckan (lördag och söndag), men i övrigt har jag tagit julledigt. Nu tar jag det lite lugnt med kaloriräkning och träningskalorier, inget dåligt samvete nu. Jullovet är redan planerat med massor av träning och träffar med vänner (och inte att förglömma: plugg), så det är inget jag är orolig för.

Bildens källa.

Total viktminskning i år vet jag inte riktigt, men från början är det nu 18 kg som försvunnit. Ibland får jag också påminna mig själv om att sedan jag började styrketräna har jag ju blivit mycket starkare, annars hade nog vikten varit lite lägre. Mindre har jag definitivt blivit, vilket märks på kläder.

Överlag är jag nöjd med året som gått, främst sedan juli. Nu satsar jag på att hålla vikten till efter jul!

En reaktion på ”Julledigt

Kommentera

