Sköna tidsfördriv

Passar på att bara njuta av ledigheten (fast snart måste jag tillbaka till pluggandet igen). Tänkte tipsa om lite serier som jag tittar på just nu:

Necessary Roughness

Jag kan inte speciellt mycket om amerikansk fotboll, och tycker egentligen inte att det är så spännande heller, men serien är riktigt bra.

Once Upon A Time

Det kan ju aldrig vara fel med lite sagor, eller hur?

Hart of Dixie

…och så lite ”southern charm”!

2 reaktioner på ”Sköna tidsfördriv

  1. Once och hart ser jag också nu. LOVE. Sedan ser jag också The vampire diaries och Revenge också. Jag följer egentligen också glee och greys anatomy men de är på paus nu så får det komma igen sedan. Har sett greys på tv hela tiden sedan start så det är först nu det halkat efter. Sedan på humorsidan har vi How i met your mother och the big bang theory som jkag älskar och följer. Ser du någon av dessa andra?

    • Haha, vad lika vi är! Grey’s är en av mina favoritserier! Likaså HIMYM och TBBT. Revenge har jag inte sett, men jag följer Criminal Minds lika slaviskt som Greys. 😀

Kommentera

