En nyårskrönika – 2012

Det här är samma frågor jag svarade på förra året.

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Ja, jag tränade med PT för första gången i mitt liv. Det var otroligt kul och absolut något jag tänker fortsätta med.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger ju som sagt inte nyårslöften längre…

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en hel drös av dem faktiskt!

rash & elvin

Mannen och Elvin (kusinbarn).

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode Gud för det!

5. Vilka länder besökte du?
Ukraina, Danmark och Lettland.

älskling och jag

EM i Ukraina.

6. Är det något du saknar 2012 som du vill ha 2013?
Uthållighet att nå mina mål.

7. Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas?
Datum och datum… men tiden i Ukraina på Sveriges matcher. WOW!

8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag tränat regelbundet och kämpat mot ett bättre liv.

9. Största misstaget?
Ett gräl som urartade…

10. Hur har du utvecklat dig under 2012?
Jag har blivit så mycket starkare psykiskt. Jag vågar mer, tror på mig själv mer och vågar säga ifrån.

11. Bästa köpet?
Tatueringen och gymkortet!

tro

Min första (och än så länge) enda tatuering.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag vet inte… Fika säkert, haha!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min fina man, som får mig glad varje gång när jag är ledsen.

14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Loreen förstås.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart!

20120929-192501.jpg

Konstiga jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på ledig tid.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig (igen, haha!).

18. Hur tillbringade du julen 2012?
I Småland hos min familj. Mannen och svärmor var också med.

20121227-130456.jpg

Mammas fina juldukning.

19. Blev du kär i år?
Ännu en gång – på djupet.

20. Favoritprogram på TV?
Fortfarande Grey’s Anatomy, Criminal Minds och Fringe. Men nya härliga upptäckter var Mad Men, The Big Bang Theory och Necessary Roughness.

21. Bästa boken du läst i år?
The Hunger Games – serien.

22. Största musikaliska upptäckten?
Linnéa Henriksson.

23. Något du önskade dig och fick?
Det mesta.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Inte i år heller.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jobbade, det var en fredag och vi hade långt fredagsmöte kommer jag ihåg.

26. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre ångest, helt klart.

27. Vad fick dig att må bra?
Min älskling och träningen.

20121027-152725.jpg

Jag och mannen i augusti i år.

28. Vilken kändis är du mest sugen på?
Daniel Craig! *dör lite*

29. Den bästa nya människan du träffade?
Simon.

30. Nyårslöften inför 2013?
Never give up!

Kommentera

