Hur går det med sodastreamern?

Jag bloggade om det för ett tag sedan, att jag dricker alldeles för mycket lightläsk och behöver sluta (eller i alla fall dra ned på det). Vi fick ju som bekant en i julklapp, och jag packade upp den på annandagen tror jag.

Det blir ungefär en vecka som vi haft den, så hur har den veckan varit?

Jag har druckit ungefär en liter mer vatten om dagen än jag brukar – betydligt mer än innan alltså. Samtidigt har jag försökt hålla mig undan från att köpa hem Pepsi Max. So far so good.

Bildens källa.

I övrigt har det varit en helt okej dag (nej, jag är inte klar med pluggandet…). Mat har varit bra, träning har varit bra. Och Buffy håller mig fortfarande sällskap! 😛

5 reaktioner på ”Hur går det med sodastreamern?

  1. Sodastreamern är jättebra tycker jag! Ibland om vi vill lyxa till det tar vi i fun light saft, men oftast använder vi vatten smak essens.
    Lycka till med pluggandet!
    Kram

Kommentera

