”You have fruit punch mouth”

Så sitter man här i mörkret (ja, det är faktiskt mörkt såhär tidigt) med bara dator och TV som lyser upp rummet. Det är Design av IT för lärande som gäller, slutspurten på kurs nummer två. Till mitt sällskap har jag en kopp kaffe, en liten bit choklad och hela 7 (!) säsonger av Buffy the Vampire Slayer. Citatet jag använt som titel kommer från första säsongen, när hon (Buffy alltså) träffar The Master för första gången.

Visst är det lite ”fruit punch mouth”?

Annars har jag ägnat mig åt gym och pluggande idag. Och så ska jag laga lite mat senare också. Lite jobbigt att jag glömde köpa en av ingredienserna bara…

2 reaktioner på ””You have fruit punch mouth”

  1. kajsasi skriver:

    En kopp kaffe låter gott, men vampyrer? Nej tack! Annars är TVn på här också samtidigt som fingrarna valsar på tangenterna! 😉

  2. Hahaha! Det där med ingredienserna händer typ ALLTID mig när jag ska laga mat efter recept…typ som en förbannelse eller något! Men skönt att övriga dagen va bra i alla fall!

Kommentera

