Så blev det söndag

Jag vaknar och känner mig förkyld. Blir irriterad – jag skulle ju träna idag! Grrr!

Nåväl, kommer i alla fall iväg på en promenad för att se hur det känns.

20130106-150507.jpg

Rätt okej för att vara både glashalt, kallt och snorigt. Det känns bättre nu på eftermiddagen, hoppas det fortsätter åt rätt håll!

Medan jag promenerade lagade mannen lunch. Det är alldeles ljuvligt att komma hem till bakad potatis och tonfiskröra!

20130106-150641.jpg

Till middag blir det köttfärs igen, men det återkommer jag med.

4 reaktioner på ”Så blev det söndag

  1. Va mysigt att komma hem och få lunch, bakad potatis med tonfiskröra låter ju kanon! Men synd med förkylningen. Hoppas den drar över fort!

Kommentera

