Inviger vår nya Tassimo

tassimo

Bildens källa.

Så kom den äntligen, som jag har väntat! Vi fyndade (?) en Tassimo T20 på mellandagsrean via nätet, och idag levererades den äntligen. Eller, jag fick hämta den på mitt lokala utlämningsställe, och sedan bära hem den något otympliga kartongen. Men den var verkligen lätt att börja använda, precis som det stod i beskrivningen. Och den brygger fantastiskt kaffe på väldigt kort tid – också som i beskrivningen.

Jag är hur nöjd som helst. Jag firar att den kommit med att självklart testa en Latte Machiatto och vara hur nöjd som helst över att ha tappat  3 kg såhär första veckan. 😀

Update: Och så glömde jag ju skriva om det viktigaste – alla fina kommentarer ni skrivit! Tack så himla mycket, det värmer i hjärtat. Och det får mig att orka gå upp en dag till och gymma en dag till! ♥

4 reaktioner på ”Inviger vår nya Tassimo

Kommentera

