Något bättre

Jag börjar sakta med säkert må lite bättre. Jag är fortfarande inte bra, jag hostar fortfarande mycket och jag har en röst som kan tävla med Darth Vader vilken dag som helst. Jag låter precis som han gör när andas djupt!

Det gick bra att hålla maten första dagen jag var sjuk (mest för att jag inte åt så mycket alls), men nu har all energi gått åt att bli frisk. Jag har inte brytt mig så mycket, men än så länge håller jag vikten. Nu är det nog snart dags att försöka ta tag i allt igen.

Jag blir hemma imorgon med, men förhoppningsvis är jag tillbaka på jobbet på tisdag. Det är riktigt, riktigt tråkigt att vara sjuk –  inte bara för att jag missar en massa träningstid! 😦

5 reaktioner på ”Något bättre

  1. Jag håller med J, fokusera på att bli frisk annars kan dra på dig massa annat som gör att du blir borta från träning länge. Skönt att det går åt rätt håll, men ta det lugnt 🙂

Kommentera

