Första arbetsdagen

Så är man officiellt ”frisk” och har därmed varit och jobbat för första gången sedan i onsdags. Duktigt trött såhär på kvällen. Tidigare under kvällen hade jag onlineseminarium också, det gick helt okej.

Jag känner att det är dags att ta tag i saker igen nu, mat och kanske lite lätt motion. Jag har ett nytt PT-pass på torsdag (om jag är tillräckligt bra då) så imorgon funderar jag på en enkel promenad. Fast det har ju snöat rätt mycket här… Något att tänka på helt enkelt.

Insåg igår också att jag måste rensa garderoben igen. Har alldeles för mycket kläder som jag inte använder, som i sin tur tar alldeles för mycket plats. Håll utkik efter auktioner på Tradera inom en snar framtid! 🙂

En reaktion på ”Första arbetsdagen

Kommentera

