Artikel på nätet

Nu finns artikeln om mig från Hemmets Journal även på nätet!

Bildens källa.

10 reaktioner på ”Artikel på nätet

  1. En bra artikel, jag hoppas att du själv är nöjd med den, du ska ha all heder för att du ställer upp. Några kommer att läsa den, om en av dessa tjejer som läser den blir hjälpt på något sätt har du gjort en stor insats och jag tror att det är fler än en som kommer att bli hjälpt.

  2. Hej jag kom hit via artikeln, kändes så skönt att veta att nån mer en jag var fast i samma skit och tycker du kämpar så bra för mig blir jag nervositeten bara jag tänker att nu kör jag så slutar jag iallafall som vanligt.
    Hur kom du igång och hur behöll du det beslutet?
    Jag kanske saknar plan att veta hur jag ska göra och äta som gör att jag frukost?
    Ha det bra

Kommentera

