Sönder

Jag har gått i tusen bitar nu på kvällen. Hur gör man för att gå vidare från det?

6 reaktioner på ”Sönder

  1. Katja Olausson skriver:

    Man går inte vidare. Inte direkt i alla fall. Man blir ledsen, söker stöd från sina nära och kära. Pratar, pratar, pratar. Är extra snäll mot sig själv. Funderar tusen varv kring hur/om man kan förändra något, gör det som kan/bör göras och fortsätter tycka om sig själv (efter bästa förmåga). Kram på dig oavsett!

  2. A skriver:

    Det tar tid, man gråter och vänder ut och in på sig, ältar och pratar. Man måste prata med sina nära. Jag är där du är. Jag ser det såhär, en stege i en brunn man är längst ner och högt där uppe ser jag ett ljus. För varje steg så blir man starkare. Man ramlar ner under klättringen men du ramlar inte ner till botten för där har du redan varit.
    Stor kram till dig

  3. Men gumman, vad har hänt?
    När det händer nåt jobbigt eller när man mår piss så känns allt så jäkla skit!
    För min del så kan dom lägga en miljon i kontanter framför mig, jag hade inte brytt mig.
    Det är så jobbigt när man mår skit, hoppas det vänder snart. Kram!

Kommentera

