I ♥ New York!

Okej, så jag vet ju inte om jag älskar New York. ÄN.

Hell yeah, vi ska till New York!

Bildens källa.

Jag har aldrig varit utanför Europa. Innan jag träffade min underbara man hade jag knappt inte ens sett Europa. Sedan våren 2010 har vi besökt:

MilanoMilano.

LiverpoolLiverpool.

AmsterdamAmsterdam.

WarszawaWarszawa.

BudapestBudapest.

RigaRiga.

Kiev överblickKiev.

Jag är superexalterad! Det ska bli hur kul som helst! Dessutom blir ju nedräkningen till resan lite av en nytändning för mat och träning. Man vill ju känna att man gjort sitt bästa innan vi drar. Tusen miljoner tack till svärmor som står för resan! ♥

4 reaktioner på ”I ♥ New York!

Kommentera

