Födelsedagsfirande

I fredags fyllde mannen min 30, och det skulle såklart firas! I fredags kom familjen över, men när jag tittar in min mobil inser jag till min stora förvåning att jag inte tog en enda bild i fredags! Bad, bad girlfriend!

I alla fall, vi åt pizza, goda efterrätter och skrattade mycket. Presentöppning och lätt whiskeyavsmakning ledde till en mycket trevlig kväll.

Igår hade vi stämt träff med våra vänner för att äta middag tillsammans på Bar Central. Rekommenderas varmt!

20130210-115301.jpg

Jag körde den klassiska stilen med knut i håret och kavaj. Note to self: använd inte en spetstop tillsammans med kavaj som har krokar som knäppning. Jag spenderade halva kvällen med att lossa krokarna ur spetsen.

20130210-115313.jpg

Bar Central hade en spännande meny med gedigen man. Jag är egentligen ingen köttälskare (av något slag) och jag är dessutom mycket skeptisk till fisk som jag aldrig testat innan (en rädsla för ben skulle jag tro), men på menyn fanns något som heter Spätze. Det är en typ av pasta/gnocchi. Här serverades den med ugnsrostade grönsaker i en ostsås med nötter. Helt underbart gott!

20130210-115325.jpg

Vackra Charlotte.

20130210-115339.jpg

Michaela, Jonas och Eric.

20130210-115350.jpg

Jonas, Hanna, Peppe och födelsedagsbarnet själv.

20130210-115400.jpg

Grattis älskling!

20130210-115412.jpg

En sista bild på mig och Charlotte innan vi skiljdes åt.

En mycket trevlig födelsedag enligt mannen själv. Om en månad kör vi igen, men då är det jag som fyller!

En reaktion på ”Födelsedagsfirande

Kommentera

