Morgonstund…

Kvart i sex ringde klockan, halv sju var vi på gymmet, redo att ta oss an ett nytt pass. 20 min cykel och 30 min styrka blev resultatet för mig. 773 förbrända kalorier. Helt klart nöjd med det!

Något oroväckande är väl att ryggen börjat krångla lite igen. Det ömmar lite, och jag misstänker att ryggraden är lite, lite sned igen. Ny kiropraktortid är i alla fall bokad, dock inte förrän nästa måndag.

Nu är det plugg som gäller för mig, fram tills jag ska iväg för hockey. Later, peeps!

6 reaktioner på ”Morgonstund…

  1. Jag är också impad även jag är morgonmänniska men nej jag kommer inte på att ställa klockan för träning ändå, mysa med gullet ja men nej inte träna
    Hoppas ryggen är bättre

Kommentera

