The One That Could Have Been

Sitter och tittar på gamla avsnitt av Vänner. Ett av mina favoritavsnitt har alltid varit det när de går igenom ”det som kunde varit”. Men idag slog det mig… Alla skämt om hur tjock Monica var, när hon även i fatsuit är mindre än jag är nu! (Det ser i alla fall ut så i avsnittets början.) Hur deprimerande är inte det?

Bildens källa.

Jaja, jag får väl hoppas att Monica har rätt helt enkelt:

Bildens källa.

3 reaktioner på ”The One That Could Have Been

  1. Jag kollar också genom gamla avsnitt. Tänkte också på detta när det kom upp (typ igår!) och tänkte precis som du. När Monica var ”tjock” så var hon hur jag var när jag var 15 år! Typ iallafall. Inte alls så fet och tjock som de säger…

Kommentera

