Nästa check

Det här kanske inte var den bästa av månader att sluta räkna kalorier, i alla fall inte med tanke på födelsedagar och firande. Jag vägde mig i alla fall idag och kan säga att jag princip står still i vikt. En liten vinst tycker jag, eftersom jag inte fyllt i någon matdagbok som planen var. Och födelsedagar har firats och firats och firats och firats. Och ska förresten firas idag också.

Bildens källa.

Det känns i alla fall ganska bra just nu. Jag känner mig mindre, och det känns som om kläderna sitter bättre. Nytt träningsprogram har jag fått också, och det är väldigt inspirerande! Nya övningar, nya utmaningar, mer muskler att utveckla. 🙂

 

3 reaktioner på ”Nästa check

Kommentera

