Extremt trött

Hela den här veckan har jag varit väldigt trött, som om ingen energi i världen kan få mig pigg igen. Jag har somnat tidigt på kvällarna, vaknat och känt som om jag inte sovit en blund och varit seg på jobbet. Jag har gäspat mest hela tiden, trots att solen till och med har lyst en del på oss.

Anna trött

Det har inte hjälpt att de träningspass jag kört i veckan har varit riktigt tunga (fast roliga!) heller. Dessutom har maten inte varit så bra… och ja, då blir det ju som det blir.

Ikväll tar vi väskorna och förflyttar oss till Småland över helgen. Jag och mannen ska firas, och vi ska titta på en möjlig lokal till bröllopet. Jag får ladda upp med kaffe innan vi åker, annars kommer jag somna innan vi ens hinner ut ur stan! Träningen får således sättas på paus under helgen, med nya friska tag på måndag igen.

Och psst! Nu är det bara 8 dagar till NEW YORK!!! ♥

 

4 reaktioner på ”Extremt trött

  1. Tråkigt att du varit så trött. Hoppas helgen har fått dig att bli piggare och att du återfått lite energi:)
    Hittade ni nån lokal?
    Ha det bra!
    kram

Kommentera

