Resfeber

Det är helt galet, vilken resfeber jag har! Nu är det verkligen inte långt kvar, om sådär 15 timmar lyfter planet till London. Därefter bär det vidare till New York! ♥ Tror inte man kan vara mer exalterad än jag är! 😀

Vi håller på att packa för fullt innan vi ska ut och äta en mysig middag. Det här är nog sista gången jag uppdaterar innan vi åker, men jag ska försöka lägga upp på Instagram mer än bloggen. Kanelpinglan heter jag där.

20130329-162811.jpg

4 reaktioner på ”Resfeber

Kommentera

