Börjar få upp ångan

En intensiv vecka börjar gå mot sitt slut. Nationella proven i svenska har hållits denna vecka, så jag har varit på jobbet extra tidigt två dagar. Dessutom har jag tränat ordentligt OCH ätit bra. Det ni!

20130425-211754.jpg

Det märks med en gång när man fokuserar på hälsan. Träningen blir lite roligare och med maten mår man bättre. Mycket av den vikt jag drog på mig i New York är borta nu, bara ett kilo kvar eller så.

20130425-211936.jpg

I måndags körde vi med PT, i tisdags gick jag fem kilometer (rekordsnabbt för att inte har joggat på länge) och idag hade vi PT igen. Nästa pass med honom är på måndag. Fick testa på stavgång också idag, helt klart något som passar mig! Får se om jag fortsätter.

20130425-212327.jpg

Nu hoppas jag på en lugn fredag, och sen är det äntligen helg igen! Hell yeah! 🙂

2 reaktioner på ”Börjar få upp ångan

  1. Du är grym! Stavar är bra för att avansera de klassiska promenaderna och PW:s kan bli mer effektiva i styrka.
    Kul att du snart är tillbaka utgångsläget innan NY.

Kommentera

