Fram och tillbaka

Hela mitt liv har just nu temat fram och tillbaka. Det spelar egentligen inte så stor roll vad det handlar om, allt får plats inom samma tema. Jobbet till exempel. Ett himla springande fram och tillbaka, bara för att lösa småsaker eller ens få dagen att gå ihop. Eller träningen, där det är meningen att vissa övningar ska utföras just fram och tillbaka för att ge effekt (och idag blev jag galet trött!). För att inte tala om min vänskapskrets just nu. Nej, just det, jag har ju typ inte tid med en sådan nu… Suck.

Men det sammanfattar lite varför bloggen blir lidande. Jag har inte tillräckligt med timmar på dygnet just nu. Tills jag har det får vi göra det bästa av situationen!

4 reaktioner på ”Fram och tillbaka

  1. Marie skriver:

    Jag har det också så och delar det nog med många fler. Man orkar liksom inte med mer än det viktigaste. I mitt liv är det min särbo som får bli lidande av mitt stressiga liv. Ha en bra valborg!

  2. Katja skriver:

    Det låter lite frustrerande. Det är svårt när man upplever att man inte har tid för det som betyder mest för en. Det som egentligen borde komma först på prioriteringslistan, det som man mår bra av, blir ned- eller bortprioriterat. Hoppas på att det bara är tillfälligt för din del och att det snart vänder!

Kommentera

