Myshelg

I fredags kom familjen, första gången vi sågs sen New York (om man inte räknar en kort träff med pappa för några veckor sen). Vi har haft det jättemysigt, med upplevelser, sol och god mat.

Idag var vi på Skansen till exempel. Jag har inte varit där sedan jag jobbade med IV, det var några år sen. Vi mötte upp mina kusiner med familjer och tittade på djur tillsammans.

20130505-201115.jpg

 

Självklart vände ugglan bort huvudet precis när jag tog bilden…

20130505-201126.jpg

Jag och mannen passade på att storhandla också. Betydligt smidigare med bil. Förhoppningsvis har vi tillräckligt med protein för månaden nu, nu jäklar ska här ätas rätt! (För övrigt har vi vårt sista pass med PT:n på onsdag innan han flyttar. Snyft.)

Kommentera

