Ny lägenhet, nya prioriteringar, nytt liv?

Varenda inlägg jag tänker skriva känns så svåra. Jag vill vara positiv och skriva positiva saker, att jag är okej eller att jag är på väg åt rätt håll.

Men sanningen är att jag vet inte. Ibland tror jag att jag är det, men ibland känns det lika illa som första dagen. Jag har funderat på att sluta blogga, att byta adress, men jag vet inte.

Summan av det hela:

Jag är vilse.

3 reaktioner på ”Ny lägenhet, nya prioriteringar, nytt liv?

  1. Livet är upp och ner..tillåt dig själv att vara vilse, det är okej. Du kommer igen när du är redo. Ta en dag i taget. Vi finns här för dig, när helst du önskar!

Kommentera

