Idag börjar det

Idag börjar det, på riktigt. Jag har skrivit in mig på Itrim. Nu kör jag, på riktigt. Ut med det gamla, in med det nya.

Tre månader av det här året har jag sörjt, nu räcker det. Nu vill jag inte mer. Det firar jag med att påbörja vad som förhoppningsvis ett riktigt äventyr.

Det här är min nya resa.

3 reaktioner på ”Idag börjar det

  1. Heja! Jag kommer följa dig och heja. Det här kommer du att klara. Ibland är det väldigt befriande med en nystart. Hoppas det här blir bra för dig. Kram

Kommentera

